Illuminati

Va på väg hem från jobbet. Satte mig i tunnelbanan och började åka mot mörby centrum. Efter ett tag känner jag att någon tittar på mig, vänder mig om och ser 3 män i svarta kappor stirra (sånna som munkar har). Jag hör chauffören ropa nästa station, männen reser sig och jag börjar springa ifrån dom. Tillslut öppnas dörrarna och jag springer hela vägen till nattbussen. Bussen lämnar danderyd och jag kan andas ut. Somnar såklart efter att ha druckit liter med sprit, jag och Carl va ute och röjde. Ser att bussen åker mot "busshuset". Ropar att han ska stanna bussen, att jag fortfarande är kvar. När han väl stannar ser jag att det är en av  dom från tunnelbanan. De andra 2 kommer ombord genom varsin dörr. Vaknar av att något kliar i min arm. Känns som någon liten metall sak, har dom satt en sändare i mig? Hjälp snälla

Kommentarer
Postat av: Torsten Flink

Fifaan va bra skrivet man kan tro att du är J.K Rowlings!

2010-12-04 @ 03:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0