Alcatraz

Sitter här once again i våran skola på halvön och måste säga att det börjar bli rätt vackert nu här när sommaren glimtar fram lite. 

Idag är det nämligen FREEDAAG! Dagen som alla väntar på, dagen som alla tänker på, dagen som alla drömmer om!
Vad ska ni göra idag era fucktards?!!!?!! Själv ska man nog häva in sig en och annans öl.

Dagens låt: Lillasyster – Nu Har Jag Fått Nog som lilla gimpa har tipsat om!
Bra hård svensk rock låt

btw igår så klippte jag mig, det blev finklippt hos en väldigt attraktiv polack skulle jag tro och hon klippte rätt bra och snabbt, det blev hitler frippan! 


Så vacker och ståtlig!

Amor vincit omnia /Teddybeer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0