Assåå idag helt sjuk ..... t

Åkte till Täby med Linda igår, hon köpte lite grejer medans jag var duktig flicka och bara kollade! En sak vet jag iallafall att jag ska göra snart, ett till hål i örat, Linda gjorde det för någon dag sen och det är sjukt snyggt. så kanske imorgon ? Vem vet.

Åkte till gården där Lollo var och vi spelade Skipbo!! Sen åkte vi två, Robin och marven ner till favoritstället och hade det askul.

Idag så har min dag vart väääääldigt lugn, nästan i slow motion. Linda ringde och jag kom ner och tog en morgoncigg med henne och maria och sen kom fredrik hit och vi tog en till cigg och kollade OC.

 

Och om två veckor fyller jag år, sen är det lov, sen är det mösspåtagning på Tommys och sen vår studentskiva, sen Erikas studentskiva och sen är det STUDENTEN! Alltså vi tar studenten om typ två månader.......... Helt sjukt va fort det har gått, kommer ju sakna skolan.. Och om två månader och 2 veckor så åker Jag, Linda, Erika, Adelina och Yafie till Spanien, marbella. FAAN va jag längtar. 2 veckor festa, sola och bada.

Amor vincit omnia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0