If I'm A Failure, You're A Tragedy.

Kaaboom bitch! Påsk fucking lov imorgon get used to it, haters!

Idag var det lite bio med skolan, det som sågs var filmen Children of men vilket handlar om en neger som har fått ett barn och hon är den enda i världen som fött ett barn på ett antal år eftersom alla har blivit noobs och filmen utspelar sig på 2040 talet nåt, imdb betygen ligger på 8.0 vilket är väldigt lurigt eftersom filmen inte alls är så bra utan bara för det betyget för att folk tyckte väl att det var en bra teori om framtiden. FUCK IT!

Hell's day is comin' preachers!

Saker som jag ogillar: 
Kvinnoskämt.. det går ej att lyssna på eller ta det seriöst och om jag skrattar så är det för att det är patetiskt.

Sådana människor som inte vet när man ska hålla musslan stängd och är bara allmänt besserwisser(?) or did you mean messerwisser?? Nackskott DIRRR.

Just nu är det enda jag kan tänka mig men det finns mycket mer jag ogillar ^^

Klassisk låt:
Dope – Die MF Die
Men funkar i alla lägen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0