Jag blir behandlad som ett smutsigt litet lik.

Idag är det dagen före jobbar dagen, igår var det tisdag, idag är det onsdag och imorgon är det torsdag.
Just nu håller jag på lagar mat. Det blir en stor fet falukorv som jag skärt i fina bitar och till det blir det väl ris och lite brojuice. Funderar på om jag ska ta mig till gymmet en tredje gång denna vecka eller om jag ska vila & runka ist.

Helena Paparizou – My Number One

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY
är taggad på supa men blir inget denna helg heller :/
Bärtzen behöver mig likaså som att jag behöver bärtzen, its just simple logic.

Hoppas ni har det mysigt där hemma oxå, lite kallt ute bara. PUZZ BR0L0G

Guano Apes – Open Your Eyes

Amor vincit omnia, Brolog Bromance <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0